Witaj szkoło / Welcome back to school


czwartek, 31 sierpnia 2017


Witajcie ponownie!
Jak jeszcze byłam małą dziewczynką i chodziłam do szkoły, to moja mama zawsze na 1 września miała dla mnie „tytę”. W pierwszej klasie ogromną, w kolejnych latach malutką – taką symboliczną… Zawsze wspominam to z rozrzewnieniem… I dlatego właśnie moja inspiracja w ostatnim dniu wakacji do tego nawiązuje… Mamy więc notes małego geniusza, oraz mini-tytę ze słodkościami…
Hello again!
When I was a little girl and attended school, my mom always had a cornucopia for me. Of’course in first grade it was really big, and for any other school year start it was small – symbolic…
I am really nostalgic, over this memory… Therefore my inspiration of this post on last day of vacation is about that. So we have a notebook of little genius and small cornucopia with some sweets




Materiały
Materilas

Tusze glitter: green i woodbine oraz złoty splash / Glitter inks: green & woodbine with golden splash
oraz mikro-kawałek papieru Olivia / accompanied by micro-piece of Olivia papier

Pozdrawiamy/Greetings
Killa and Team TricksArt

Pin It

1 komentarz :

Dziękujemy za Twoje słowa :)