Gościnnie


niedziela, 9 marca 2014


Witajcie,
 dzisiaj gościmy Elinę, której kartki z naszymi rameczkami bardzo nas urzekły.
Dziękujemy, że zgodziła się u nas zagościć :-)

Nazywam się Ewelina Panka w świecie skrapowym znana również jako Elina
  Scrapbooking stał się dla mnie pasją jakieś 4 lata temu. Od 8 lat mieszkam, tworzę i pracuję zawodowo w małym miasteczku w północnej Anglii. Prywatnie jestem mamą dwóch córek. 
Lubię tworzyć kartki, alertować przedmioty i tworzyć projekty przestrzenne. Chętnie korzystam i tworzę z materiałów recyklingowych. Uwielbiam spędzać czas nad moimi projektami, układać, przekładać kwiaty.
Staram się włożyć dużo uczuć i siebie w każdą pracę. Tworze dla przyjemności i z przyjemnością. Nigdy mi nie brakuje pomysłów. Dla mnie to wspaniała okazja żeby wyrazić siebie i zanurzyć się na i chwile w ten magiczny, zawsze piękny świat. Sama lubię tworzyć prace od A do Z łącznie z własnoręcznie stworzonymi kwiatami (uwielbiam).

Pozdrawiamy, Elina i Zespół TricksArt


Pin It

2 komentarze :

  1. Dziekuje za zaproszenie. Bylo mi bardzo milo. Pozdrawiam wszystkich odwiedzajacych

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękujemy za wizytę , cuda szczególnie recyklingowe

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za Twoje słowa :)